Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Název e-shopu: www.inWeek.cz
Provozovatel: 

inWeek s.r.o.
Boršovská 2617/81
697 01, Kyjov - Nětčice, Česká republika
IČO: 09188398  DIČ: CZ09188398


E-mail: info@ingreen-shop.cz
Tel: +420 703 992 899
Provozní doba: PO-PÁ 9 - 17 hod

Upozornění: Společnost inGreen s.r.o. změnila svůj název na inWeek s.r.o.. Zboží označené původním názvem je součástí doprodeje starších zásob a může se vyskytnout v souvislosti s postupným přechodem na nové obaly a značení.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti inWeek s.r.o., se sídlem Boršovská 2617/81, 697 01 Kyjov - Nětčice, Česká republika, IČO: 09188398, DIČ: CZ09188398, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně (dále jen „prodávající“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je provozován na webové stránce www.inweek.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Uzavřením kupní smlouvy prostřednictvím webového rozhraní obchodu kupující potvrzuje, že se s obchodními podmínkami seznámil, rozumí jim a souhlasí s nimi.

1.6. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoli měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce www.inweek.cz může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní (dále jen „uživatelský účet“). Ze svého uživatelského účtu může kupující provádět objednávání zboží prostřednictvím webového rozhraní obchodu. V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen neprodleně aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do svého uživatelského účtu a nesmí umožnit jeho využívání třetím osobám.

2.4. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 5 let nevyužívá, nebo v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.5. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího nebo třetích osob.

2.6. Tyto obchodní podmínky se vztahují jak na spotřebitele (B2C), tak i na podnikatele (B2B). Kupující, který jedná jako podnikatel (B2B), bere na vědomí, že některá ustanovení obchodních podmínek, včetně těch týkajících se uživatelského účtu, nemusí být uplatnitelná nebo mohou být upravena samostatnou dohodou mezi prodávajícím a kupujícím.

2.7. Kupující může využívat věrnostní program, jehož podmínky jsou uvedeny samostatně na webové stránce prodávajícího na adrese www.inweek.cz/vernostni-system.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů spojených s dodáním či navrácením zboží, pokud toto ze své podstaty není možné obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Toto ustanovení neomezuje možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Tyto informace platí pouze při doručení zboží v rámci území České republiky.

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu, který obsahuje zejména informace o:

  • 3.4.1. objednávaném zboží (vloženém do elektronického nákupního košíku),

  • 3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny a způsobu doručení,

  • 3.4.3. nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.5. Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a případně upravit údaje v objednávce, včetně oprav případných chyb. Objednávku odešle kupující kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce se považují za správné.

3.6. Prodávající po obdržení objednávky neprodleně potvrdí jejím přijetí zasláním potvrzovacího e-mailu na elektronickou adresu kupujícího uvedenou v objednávce či uživatelském účtu.

3.7. V případě, že kupujícím je podnikatel nebo právnická osoba jedající v rámci své podnikatelské činnosti (B2B objednávky), není objednávka závazná, dokud prodávající dodatečně nepotvrdí její přijetí (například e-mailem, telefonicky či jiným dohodnutým způsobem).

3.8. Prodávající je oprávněn požádat o dodatečné potvrzení objednávky kdykoli, zejména při větších objednávkách nebo nestandardních požadavcích kupujícího.

3.9. Smluvní vztah vzniká doručením potvrzení o přijetí objednávky kupujícímu, přičemž u B2C (spotřebitelských) objednávek je tímto potvrzením e-mail zaslaný dle bodu 3.6, u B2B objednávek pak dodatečné potvrzení dle bodu 3.7.

3.10. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při komunikaci (internet, telefon) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady nepřesahují základní sazby.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Kupující může cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží uhradit prodávajícímu těmito způsoby:

  • v hotovosti při osobním odběru na adrese sídla prodávajícího, a to pouze po předchozí domluvě (v případech, kdy to prodávající umožní),

  • bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2603227502/2010 vedený u Fio banky (dále jen „účet prodávajícího“),

  • bezhotovostně prostřednictvím platebního systému Upgates Pay,

  • bezhotovostně platební kartou.

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve výši uvedené v objednávce nebo na webové stránce. Není-li uvedeno výslovně jinak, zahrnují ceny uvedené v objednávce i náklady na dopravu.

4.3. Prodávající nepožaduje zálohu ani jinou obdobnou platbu, není-li ujednáno jinak, s výjimkou případů uvedených v bodě 4.6.

4.4. Při platbě v hotovosti nebo na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5. Kupující je povinen u bezhotovostní platby uvést variabilní symbol platby, který je součástí objednávky. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání platby na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn zejména u B2B objednávek nebo při větších objednávkách požadovat uhrazení celé kupní ceny před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7. Případné slevy na cenu zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, pokud není ujednáno jinak.

4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

4.9. V případě objednávek ze Slovenska uskutečněných právnickou osobou nebo podnikatelem (B2B) bude fakturace provedena v EUR mimo webový e-shop. Tyto objednávky budou prodávajícím potvrzeny individuálně a faktury vystaveny na základě dodatečné dohody.

4.10. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, zboží podléhající rychlé zkáze, zboží nenávratně smíšené s jiným zbožím, zboží v uzavřeném obalu, které bylo vyňato z hygienických důvodů, nebo zvukové/obrazové nahrávky a počítačové programy, pokud byl porušen jejich původní obal.

5.2. Spotřebitel (B2C) má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, pokud se nejedná o výjimky uvedené v bodě 5.1. Lhůta běží ode dne převzetí poslední dodávky. Odstoupení musí být prodávajícímu doručeno do této lhůty. Pro odstoupení může kupující využít vzorový formulář, který je přílohou obchodních podmínek.

5.3. V případě odstoupení smlouva zaniká od počátku. Kupující je povinen zboží vrátit do 14 dnů od odstoupení, a nese náklady na vrácení, pokud není uvedeno jinak.

5.4. Prodávající vrátí kupujícímu peněžní prostředky do 14 dnů od odstoupení, a to stejným způsobem, jakým byly přijaty. Vrácení peněz může prodávající provést až po obdržení zboží nebo prokázání jeho odeslání kupujícím.

5.5. Prodávající je oprávněn započíst nárok na úhradu škody na zboží proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6. Prodávající může od smlouvy odstoupit kdykoli do převzetí zboží kupujícím a vrátí zaplacenou cenu bez zbytečného odkladu.

5.7. V případě, že kupující obdržel ke zboží dárek, platí, že pokud kupující odstoupí od smlouvy, je povinen dárek spolu se zbožím vrátit.

5.8. Podnikatel (B2B) obecně nemá zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů, pokud není ve smlouvě nebo obchodních podmínkách výslovně uvedeno jinak. Veškerá práva a povinnosti v B2B vztazích se řídí dohodou smluvních stran.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. Zboží je doručováno prostřednictvím přepravních služeb vybraných prodávajícím, přičemž pro zajištění přepravy využívá prodávající zprostředkovatelskou službu zaslat.cz, která zajišťuje dopravu přes různé přepravce, jako jsou například Balíkovna, PPL a další.

6.2. V případě, že kupující uplatní při objednávce ve webovém rozhraní požadavek na způsob dopravy odlišný od standardních možností uvedených v nabídce prodávajícího, může být tento požadavek prodávajícím schválen nebo odmítnut. V případě schválení nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží při dodání převzít.

6.4. V případě, že z důvodů na straně kupujícího je nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady s tím spojené.

6.5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky může kupující zásilku odmítnout převzít.

6.6. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li vydány.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

7.6. U smluv uzavřených s podnikateli (B2B) platí, že práva a povinnosti z vadného plnění se řídí především dohodou smluvních stran a příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku. Na podnikatele se obecně nevztahují speciální spotřebitelská práva, pokud není ve smlouvě či obchodních podmínkách výslovně stanoveno jinak.

7.7. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@ingreen-shop.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1 Prodávající plní svou informační povinnost vůči kupujícímu podle čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) v rámci těchto obchodních podmínek.

9.2. Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů, které zahrnují zejména jméno a příjmení, adresu bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, e-mailovou adresu a telefonní číslo (dále jen „osobní údaje“), za účelem plnění kupní smlouvy.

9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení, pokud s tímto zpracováním výslovně nesouhlasí.

9.4. Kupující je povinen uvádět správné a pravdivé osobní údaje a bezodkladně informovat prodávajícího o jakýchkoli změnách těchto údajů.

9.5. Prodávající může svěřit zpracování osobních údajů třetím osobám, například dopravcům či IT službám, přičemž osobní údaje nebudou bez výslovného souhlasu kupujícího předávány jiným třetím stranám.

9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k naplnění účelů jejich zpracování, zejména po dobu plnění kupní smlouvy a případných zákonných archivací.

9.7. Kupující má právo požádat prodávajícího o přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, omezení zpracování, vznést námitku proti zpracování, nebo požadovat přenositelnost údajů.

9.8. V případě podezření na porušení zpracování osobních údajů má kupující právo obrátit se na prodávajícího, případně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

9.9. Prodávající může za poskytnutí informací podle GDPR požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady spojené s poskytnutím těchto informací.

9.10. Přenos osobních údajů při změně správce - Kupující bere na vědomí, že správu a zpracování jeho osobních údajů nyní vykonává společnost inWeek s.r.o., se sídlem Boršovská 2617/81, 697 01 Kyjov - Nětčice, Česká republika, IČO: 09188398, DIČ: CZ09188398, která převzala tuto činnost od původního správce, tj. OSVČ Bc. Petra Blachová. Tento přenos byl proveden v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, s cílem zajistit kontinuitu a řádné plnění závazků vyplývajících z kupní smlouvy.

9.11. Využívání externích služeb - Prodávající může pro modernizaci a automatizaci služeb využívat externí nástroje a zprostředkovatele, například pro e-mailový marketing nebo doručování zásilek (např. služba zaslat.cz). Tito zpracovatelé osobních údajů zpracovávají údaje pouze na základě pokynů prodávajícího a v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Kupující bere na vědomí, že někteří z těchto zpracovatelů mohou také ukládat cookies a používat další sledovací technologie za účelem optimalizace služeb.

10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající v rámci těchto obchodních podmínek.

10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

10.3. Cookies jsou textové soubory obsahující malé množství informací, které se při návštěvě našich webových stránek stahují do Vašeho zařízení. Soubory cookies se následně při každé další návštěvě odesílají zpět na webovou stránku nebo jinou webovou stránku, která je rozpozná. 

10.4 Soubory cookies plní různé úlohy, například umožňují efektivní navigaci mezi webovými stránkami, zapamatování si Vašich preferencí a celkově zlepšují zkušenost uživatele. Dokážou také zajistit, aby reklamy zobrazované on-line byly lépe přizpůsobené Vaší osobě a Vaším zájmům. Na webových stránkách používáme následující cookies:

      • Nezbytné cookies: jsou zapotřebí k provozu webových stránek, umožňují například přihlásit se do zabezpečených částí stránek a další základní funkčnosti stránek. Tato kategorie cookies se nedá zakázat.
      • Analytické/statistické cookies: umožňují nám například rozpoznat a zjistit počet návštěvníků a sledovat, jak naši návštěvníci používají webové stránky. Pomáhají nám zlepšovat způsob, jakým stránky fungují, například tak, že umožňují uživatelům snadno najít to, co hledají. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.
      • Reklamní cookies: používají se ke sledování preferencí a umožňují zobrazit reklamu a další obsah, které nejlépe odpovídají vašemu zájmu a online chování. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.

10.5 Upozorňujeme, že třetí strany (včetně např. poskytovatelů externích služeb) mohou rovněž používat cookies a/nebo přistupovat k údajům shromažďovaným cookies na webových stránkách. Třetí stranou se rozumí např. Google Analytics, který permanentně sleduje statistiky návštěvnosti.

10.6 Další informace o cookies a jejich aktuální seznam naleznete prostřednictvím jednotlivých internetových prohlížečů, nejčastěji v položce Nástroje pro vývojáře. Informace o správě cookies jsou také v jednotlivých prohlížečích na následujících odkazech:

10.7 Souhlas odběru cookies může být vyjádřen prostřednictvím zaškrtávacího políčka obsaženého v tzv. cookie liště. Soubory cookies můžete i následně v nastavení svého internetového prohlížeče odmítnout, nebo si nastavit užívání jen některých. 

11. DORUČOVÁNÍ

11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu, kterou kupující uvedl.

11.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.

11.3. Smluvní strany mohou běžnou korespondenci doručovat prostřednictvím elektronické pošty na adresu uvedenou v uživatelském účtu kupujícího, v objednávce nebo na webové stránce prodávajícího.

11.4. Pokud si kupující nevyzvedne zásilku a ta se vrátí prodávajícímu, může kupující při podání další objednávky požádat o zaslání všech zásilek najednou za jedno poštovné. V opačném případě bude druhé doručení účtováno samostatně.

11.5. U objednávek uskutečněných podnikateli (B2B) platí obdobná pravidla, pokud není dohodnuto jinak.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1. Pokud kupní smlouva obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, strany sjednávají, že se vztah řídí českým právem. Tato volba práva nemění postavení kupujícího, který je spotřebitelem, a nezbavuje jej ochrany poskytované právními předpisy, od nichž se nelze smluvně odchýlit, jež by se v případě neexistence volby práva použila podle čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 (Řím I).

12.2. Je-li některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nahrazuje se ustanovením, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost jednoho ustanovení neovlivňuje platnost ostatních ustanovení.

12.3. Kupní smlouva včetně těchto obchodních podmínek je prodávajícím archivována v elektronické podobě a není zpřístupněna třetím osobám.

12.4. Přílohou těchto obchodních podmínek je formulář pro odstoupení od kupní smlouvy na odkaze zde

12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro vrácení zboží AMEDEO S.R.O., Svatoborská 428, 697 01, Kyjov, adresa elektronické pošty info@ingreen-shop.cz, telefon +420 703 992 899.

V Kyjově   dne 1.7.2025

%s ...
%s
%image %title %code %s